Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 02-05-2023 12:56:38
Geldzaken & Recht

Mag een bank dit vragen van de klant

Met alle respect voor de lezers die zich overvallen voelen door allerlei nieuwe dingen en zich afvragen: "mag en kan dat zomaar gebeuren?".

de wereld is veranderd in de laatste tientallen jaren, neem een voorbeeld aan het ov, "vroeger" kocht je een kaartje bij de conducteur, tegenwoordig schijnt een betaalpas van de bank even op 2 cm van een automaat te houden voldoende te zijn om je reis te betalen, en weer datzelfde bij aankomst.

de telefoon is ook veranderd, "vroeger" hadden alleen notabelen telefoon, in huis! nu lopen kinderen vanaf een jaar of 6, 7 al met een telefoon in hun handjes en zijn overal en altijd bereikbaarbaar.

anders gezegd: de tijden veranderen. daar doe je niks aan. je kan natuurlijk ook proberen (al of niet met wat hulp) met je tijd mee te gaan. blijft bij mij de vraag: wanneer moeten wij dan beginnen om met de tijd mee te gaan? als wij met de oudste en digibeten meeleven (en hun nivo aanhouden), wanneer moeten wij dan nieuwe zaken introduceren? als wij altijd met de oudsten en digibeten meegaan, gebeurd er dus nooit meer iets.