Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 02-05-2023 14:25:34
Huishouden & Energie

Onderdeel vervangen zonder overleg

Best wel een beetje vreemd, u belt een cv ketel monteur laat hem zijn gang gaan en 30 minuten later was de cv ketel weer gerepareerd zonder te weten wat de oorzaak was. daarbij moet u haast wel een reparatie bon ontvangen hebben omdat u de kosten van het voorrijden en de reparatietijd heeft voldaan maar de kosten van de pomp nog onbekend waren en op een later tijdstip gefactureerd zouden worden. e.e.a. moet u geweten hebben en dat wordt door de monteur in kwestie ook aangegeven. blijkbaar was de cv ketel verder nog in goede staat en was de monteur niet van uw plan om bij een dure reparatie tot vervanging over te gaan op de hoogte gesteld. m.i. heeft u een reparatieopdracht gegeven en geen prijsopgave vooraf gevraagd en bent u met het voldoen van de eerst betaalde kosten met de reparatie akkoord gegaan. u schrijft ook dat u in het begin zeer tevreden was maar toen de rekening van de pomp op de mat viel dacht u blijkbaar dat een aanschaf van een nieuwe cv ketel waarschijnlijk beter was geweest maar gedane zaken nemen geen keer. het blijft met dit soort reparaties altijd moeilijk want een klant wil de cv ketel direct gerepareerd hebben want zonder verwarming en warm water kan men het niet lang volhouden en hoort men enkel nog dat de cv direct gerepareerd kan worden en vergeet de helft van wat de monteur heeft verteld. ik zou u adviseren om de rekening alsnog te voldoen want u heeft tenslotte de reparatieopdracht gegeven en die is naar behoren uitgevoerd.