Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sw
swat1500 - 03-05-2023 19:04:53
Geldzaken & Recht

Pakket blijft steken bij dhl

U heeft natuurlijk de verzend voorwaarden gelezen van dhl. daarin zal staan binnen welke termijn dhl de bezorging van het pakket moet uitvoeren. als dhl die termijn niet haalt heeft u een grond om dhl in gebreke te stellen. lees dus even de voorwaarden na.
klant vriendelijik is anders maar is geen enkele wet die verbiedt dat dhl voor gebruik van het klantenservice nummer kosten rekent.
zodra dhl de afspraken met u nakomt kunt u dhl in gebreke stellen. meestal moet dit via een brief. daarvan zijn op internet voorbeelden te vinden.