Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

softwaregeekNL
softwaregeekNL - 08-05-2023 16:24:33
Geldzaken & Recht

Mag een bank dit vragen van de klant

officieel geeft de bank hiervoor de volgende redenen



veiligheid: het is niet mogelijk de e.dentifiers te updaten
gebruiksgemak: de e.dentifier zou niet prettig zijn in het gebruik. vooral niet voor klanten met een beperking
duurzaamheid: de productie en verzending van e.dentifiers draagt niet bij aan een beter milieu

in de praktijk levert het stoppen met de e.dentifier waarschijnlijk ook een flinke kostenbesparing op.





ik kan of wil geen smartphone gebruiken. wat kan ik doen?


 

 



dat is nog niet duidelijk.


abn amro zegt zich te realiseren dat de app niet voor alle klanten een geschikte oplossing is. abn amro: 'voor deze klanten onderzoeken we wat het best passende alternatief is met als doel dat ook die klanten hun bankzaken kunnen blijven doen bij abn amro. dat onderzoek loopt op dit moment en we houden onze klanten hierover op de hoogte.' 
het is niet verplicht om mobiel te bankieren. ook niet als de bank is gestopt met de e.dentifier. je kunt de app ook gebruiken om alleen in te loggen. na het inloggen kan je het toestel wegleggen. de bankzaken doe je dan verder op de pc of laptop.