Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Henk De Zevende
Henk De Zevende - 16-05-2023 09:43:53
Huishouden & Energie

Slimme meter

Ik neem aan dat de diagnose is dat de meter op zich prima functioneert maar dat de verbinding voor het uitlezen op afstand niet werkt omdat de verbinding via 2g is onderbroken. dat is 100% de verantwoordelijkheid van de netbeheerder die de infrastructuur beheert en eigenaar is van uw meter, energieleveranciers spelen daarbij geen enkele rol. u bent zeker niet de enige maar voor zover ik weet kunt u niets doen om een oplossing af te dwingen, u moet wachten.