Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

1paul
1paul - 26-05-2023 08:08:21
Garantie & Verzekeringen

Het glas van de deur van mijn wasmachine is kapot gesprongen. heb ik garantie?

Als eerste, als u een klacht heet dan is de verkoper van het produkt het aanspreekpunt, tweede, als deze schade is ontstaan binnen 6 maanden, echt binnen 6 maanden dus op de dag af, dan moet de verkoper bewijzen dat het niet een productiefout is!!!!

is de ruit gesprongen door iets wat u zelf had kunnen verkomen, iets in de wasmachine dus of een voorwerp van buirtenaf dan kunt u natuurlijk niets claimen, is dat niet aan de hand en u zit echt nog binnen 6 maanden dan kunt u claimen en moet de verkoper bewijzen dat het niet een productiefout was!!!!

kan deze dit niet dan heeft u recht op een nieuw glas dan wel geheel nieuwe deur....