Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

henk pultrum
henk pultrum - 12-06-2023 11:50:11
Geldzaken & Recht

Hoe kan ik postnl bereiken

Het zal bij post.nl wel net net zo gaan als de meeste bedrijven. en komen in actie als ze kunnen verdienen. eind vorig jaar belde ik met een zorgverzekeraar,om te vragen naar afgesloten zorgverlener contrakten. volgens het keuze menu bedroeg de wachttijd bijna een uur !
toen ik de keuze toets : wilt u een verzekering afsluiten intdrukte had ik onmiddelijk iemand aan de lijn die mij keurig doorverbond.
bij al onze medewerkers zijn in gesprek zit vaak maar èèn.