Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Di
DirkJ - 16-06-2023 21:22:32
Winkels & Webshops

Hoe kan ik een casus inbrengen

Ik werk zelf in de branche en geloof me, het is zo dat er geen een winkelier of verkoper blij is dat er iets misgaat. als er een rail verkeert gemonteerd is betekend dit wel duidelijk is dat u niet heeft aan gegeven waar en hoe u het gemonteerd wilt worden. als er 6 maal andere gordijnen zijn geleverd heeft de winkelier al laten zien dat hij er echt alles aan wil doen want het heeft hem inmiddels al meer gekost dat dat het hem ooit heeft kunnen opleveren. ik vermoed dat of het huis extreme hoogte verschillen heeft in plafond en/of vloer of dat de opmeter niet op meerdere plaatsen heeft gemeten. is dit wel het geval dat moet er zgn. gemiddeld worden dit is snel te achterhalen door de hoogte van de gordijnen zo als ze er nu hangen zelf op meerdere plaatsen te meten. gaat het om een stel gordijnen, dus een linke en een rechts helft of om meerdere stukken gordijn? mijn advies vraag een gesprek aan met de leidinggevende of directie en probeer mondeling tot een oplossing te komen. of stel voor dat de koop ongedaan wordt gemaakt omdat 6 pogingen om het goed te doen wel heel veel is! maar aan de inzet mankeerd het niet dan kan een andere firma het proberen. een goede woninginrichter is aangesloten bij het cbw die is een geschil is die te benaderen en  hun onafhankelijk en zeer deskundig advie is dan bindend.