Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

tenormin
tenormin - 18-06-2023 14:10:48
Garantie & Verzekeringen

Bol.com lost niets op

Dat is helaas ook mijn ervaring met dhl. echter, er worden al lang geen kaartjes meer in de bus gedaan. ik ook ben aan huis gebonden en ook ik heb die ervaring. maar als het van bol is, gewoon door blijven zeuren, de verzender moet de klacht behandelen. ik heb dan gelukkig een buurvrouw die het gaat ophalen voor me, met al mijn informatie, anders krijgt zij het ook niet mee. heeft u niet ook een goede fee? en los van dat: een bot geeft u geen overvloed aan emoticons, dus het zal een "echt mens" geweest zijn, die ook last van de warmte had. ;-)