Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
mof - 19-06-2023 12:51:02
Garantie & Verzekeringen

Bol.com lost niets op

Nou ja, de pakketbezorging van vandaag. niet alleen dhl, maar ook postnl, maken het van tijd tot tijd erg bont. maar u kunt nog van geluk spreken. uw pakje gaat retour en u krijgt uw geld terug. in het verleden heb ik wel meegemaakt dat dhl pakjes gewoon voor de voordeur van ons flatgebouw neerzet, op de stoep/openbare weg waar iedere voorbijganger het pakket zo kan meenemen .... of ongevraagd bij buren afleveren. uiteindelijk is het de verzender die verantwoordelijk is dat het pakket bij u terecht komt. als u het niet ontvangt hoeft u niet op zoek waar het is. dat moet de verzender doen, die heeft immers een overeenkomst met een pakketbezorger gesloten. gelukkig accepteert bol.com de retour. zelf probeer ik altijd bij bol.com de optie
"betalen na ontvangst" aan te vinken. dan houd ik de regie beter in eigen hand.