Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ka
kaartendraak - 19-06-2023 13:02:50
Garantie & Verzekeringen

Bol.com lost niets op

Bol.com is niet altijd degene die verstuurd. als het een externe verkoper via bol is dan ben je afhankelijk van die verkoper hoe en waar die het pakje naartoe stuurt. zij horen het naar je huisadres te sturen, dat geeft je tenslotte op bij je bestelling. willen ze het naar een afhaalpunt verturen omdat dat goedkoper is, dan behoren ze, vind ik(is wel zo klantvriendelijk) om het even te checken bij je of dat oke is. maar je hoort ook van dhl (of welke bezorgdienst dan ook) een mail te krijgen met de track en trace zodat je kan zien waar je pakje heen gaat.
en idd, klagen bij bol dat zij de externe verkopers nadrukkelijk vertellen dat ze altijd naar huisadressen moeten versturen. ik vind dat ook ergerlijk als dat gebeurt zonder overleg. ik bestel niet voor niks online, als ik het allemaal makkelijk kon afhalen ging ik wel naar winkels of geef ik het aan dat ik het zelf ga afhalen.