Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Re
ReneSpawn - 19-06-2023 18:35:00
Garantie & Verzekeringen

Bol.com lost niets op

Voor de duidelijkheid het product is van bol.com en word door bol.com verkocht direct dus geen andere winkel.

er word makkelijk gedaan over afhalen maar er zijn mensen die helaas niemand hebben die hier voor klaar wil en kan staan en aan huis gebonden zijn.(de reden voor bestellen)

en of je je geld terug krijgt valt te bezien daar dhl nog al eens gewoon producten kwijt raakt. feit is ik bestel zodat het thuis bezorgt word. een zzp dhl bezorger die snel klaar wil zijn bepaald voor mij dat ik niet thuis ben (liegen dus) en dropt het dan op een afhaalpunt dhl in een andere gemeente terwijl er 3 afhaal punten bij mij om de hoek zitten.

vervolgens kan ik niet een nieuwe afspraak maken of een ander afhaalpunt kiezen (wat wel zou moeten) en word ik het geacht op te halen. zo niet dan stuurt dhl het terug. als consument zou je dat moeten pikken ? bol. com com is verantwoordelijk en lost het op door te zeggen laat maar terug sturen en bestel opnieuw. (waarbij risico dat pakket verdwijnt en jij als consument weer sores erbij krijgt) het moet gewoon goed gaan klaar. verzoek aan bol.com om te laten zien voor betaling met welke dienst het verzonden word zodat ik kan cancellen. ik weet het ligt aan de bezorgers dat zaken fout lopen maar dat probleem word nooit opgepikt blijkbaar.