Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mi
mirelle155 - 19-06-2023 20:58:56
Garantie & Verzekeringen

Bol.com lost niets op

Had een elec openhaard besteld.
kreeg het apparaat bezorgt( loodzwaar) en pakte het uit en het bleek dat er vele beschadigingen op de openhaard zaten en de openhaard zat scheef in de schouw.
meteen contact gezocht met bol.com en verkoper.  email gestuurd met foto's van de beschadigingen.
verkoper reageerde dagen later pas en ook meerdere malen contact gezocht met bol.com.

het uiteindelijke antwoord was ; retour sturen.
heb geen auto en het pakket was loodzwaar.
volgens bol.com was dat mijn eigen probleem.
kon wel een tegoedbon krijgen van 15 euro.. uiteindelijk zit ik dus met een beschadig produkt ...