Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Janzegt
Janzegt - 10-07-2023 20:44:01
Geldzaken & Recht

Klacht over youfone

ik moet zeggen dat ik niet weet hoe de structuur van youfone is in je huis. uiteraard heb je een modem en je hebt een tv-ontvanger. maar zit er bij youfone coax kabel tussen modem en tv ontvanger of is dit een netwerkkabel? en zijn deze kabels nieuw of al enige jaren oud?


wat je zou kunnen doen is om een nieuwe korte kabel te kopen van het type dat tussen de modem en tv kastje zit en zet die tv dan vlak bij de modem. en kijk dan eens hoe het beeld dan is.


 


tevens zou ik zeker moeite doen om ergens een andere tv toestel te lenen en die uit te proberen bij je thuis. stel dat deze wel gewoon werkt, dan weet je dat het probleem zit in je eigen tv. dan heeft het ook geen zin om dit via de geschillencommissie te spelen. wel kun je dan naar youfone teruggaan en te zeggen waarom zij geen waarschuwing geven dat sommige tv's niet werken op hun netwerk. ter herinnering: zo'n 10~15 jaar terug had ziggo ook een lijst van tv merken en types, waarvan ziggo zei dat deze probleemloos werkten op hun netwerk.


en als die andere tv toestel ook weg valt, dan kun je teruggaan naar youfone en zeggen dat het toch echt aan hun netwerk ligt.


bovenstaand is veel werk, maar ik raad je zeker aan om dit te doen en geeft je houvast hoe verder de strijd aan te gaan met youfone.