Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 12-07-2023 15:47:44
Geldzaken & Recht

Hebben meer mensen last dat de post vanuit het internationale office niet word bezorgd ??

Bol.com levert elke nacht zelf af bij postnl waardoor deze gewoon de volgende dag bezorgd word.

wat bij u de oorzaak is is gissen. het kan een domme menselijke fout zijn, maar het kan ook al in spanje fout zijn gegaan. gegevens op een doos word niet naar gekeken, wel naar de gegevens op de sticker. die sticker word namelijk gelezen op elk depot. mocht daar een fout in geslopen zijn word het verkeerd verwerkt.
internationale track en trace zegt overigens niet zoveel. vanuit spanje word het uitbesteed aan een nederlandse vervoerder. als spanje als verwachting had dat het op 21 juni in nederland zou moeten zijn, dan kunnen ze dat als info naar u doorgeven. maar het kan best zijn dat het pakket dan nog onderweg is.