Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 14-07-2023 14:23:15
Auto & Vervoer

Car dealer refused to reverse the car deal/transaction with in 14 days

nederlandse vertaling


autodealer weigerde de autodeal/transactie binnen 14 dagen ongedaan te maken
we hebben een tweedehands bmw x3 (3,5 jaar oud) gekocht van willem cornelissed automative b.v.
we hebben de auto op 8 juli ontvangen.
eerst hadden we een probleem met de airconditioning van deze auto toen we terug naar huis reden, daarna gingen we terug naar hun centrum om hem op te halen vast.
ik reed op 11 juli met de auto naar het kantoor en de auto stopte voor de parkeergarage van mijn kantoor zonder enige waarschuwing te geven, veroorzaakte veel verkeer en blokkeerde de weg.
er is een erkende bmw-dealer voor mijn kantoor.
we belden de monteur, hij kon niets doen, toen belde ik bmw-serviceassistentie en bmw-assistentie kon ook niets doen.
als gevolg hiervan moest de auto worden afgesleept en teruggebracht naar de dealer.
na dat stressvolle incident probeerden we contact op te nemen met de dealer en probeerden we de deal terug te draaien, maar de dealer blijft maar zeggen dat hij het behoorlijk druk heeft en de andere klant bijwoont.
wij hebben hem binnen 14 dagen na aankoop schriftelijk per e-mail laten weten dat wij graag ons geld terug willen en deze auto willen retourneren. ik heb geen vertrouwen in deze aankoop en wil graag ons geld terug.
de dealer weigerde ons geld terug te geven en gedroeg zich op een zeer onprofessionele manier. laat ons weten hoe we dit kunnen oplossen.