Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

cv
cvert - 17-07-2023 13:11:43
Winkels & Webshops

Zalando wil betaling 2,5 jaar na aankoop?

"wie eist bewijst."

indien zalando u herinneringen en aanmaningen heeft gestuurd op het door u verstrekte (e-mail)adres ná de levering dan stuit elk schrijven opnieuw de verjaring. als zij dit kunnen overleggen dan hebben ze het als eiser bewezen.

dan speelt eventueel als 2e mee: wanneer heeft u de betaal- en (e-mail)adreswijzigingen doorgegeven aan zalando? heeft u naast uw fysieke adres ook uw emailadres gewijzigd? u bent zelf altijd verantwoordelijk voor voldoende saldo en doorgeven van het juiste en actuele (e-mail)adres.

het is een kleine moeite om even aan zalando te vragen wanneer ze u de factuur, herinneringen en aanmaningen hebben gestuurd én op welk fysiek adres of welk emailadres.

zo kunt u gemakkelijk bekijken of de stuiting danwel de verjaring geldig is. (even los van het feit dat u een factuur niet heeft betaald - ook bij een storing blijft u verantwoordelijk voor betaling - en het bedrijf kan besluiten om u te weren als klant.)