Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 17-07-2023 19:19:02
Elektronica & TV

Terugsruren apparatuur van provider

Uit eigen ervaring is gebleken dat "afgekeurde" apparatuur altijd retour moet, je krijgt zelfs een email met retour label en zelfs een verpakkingsdoos. ik sluit (hangende de provider) niet uit dat ze u toch nogmaals verzoeken te betalen.

ook meegemaakt:  3 wifi versterker gehuurd voor 1 maand, na 1 maand toch die dingen permanent besteld, ik dacht, wat maakt het uit en stuur de nieuwe retour, die ik weer terug kreeg, ik moest de gehuurde terugsturen, i.v.m. serie nummer.