Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 13-08-2023 10:51:44
Winkels & Webshops

Onredelijk en onbillijk winkelverbod ah aan hoog bejaarde zonder uitleg

U bagitaliseerd het gebeurde en gaat onterecht uit van een oudere man waarvan u niet verwacht dat die zulks ongewenst gedrag zou kunnen vertonen.
als de oudere man met de voet tegen wat later blijkt de schouder van de medewerkster aantikt kwalificeert u dat onder spontaan groeten en als u de medewerkster zou zijn zo'n actie grappig gaat vinden dat dacht ik dan weer niet.
ik kan me heel goed voorstellen dat de medewerkster een klacht ingedient heeft en ook niet meer met de man in kwestie geconfronteerd wenst te worden en of ze nu wel of niet letsel opgelopen heeft maakt geen enkel verschil want een bezoeker van een supermarkt dient van de medewerkers af te blijven.
daarbij begin ik het idee te krijgen dat u zelf bij het gesprek aanwezig bent geweest want u stelt ook de camerabeelden gezien te hebben waarin de medewerkster mank wegloopt.
een voorbeeld, u loopt op straat bukt om een veter van uw schoen vast te maken en dan komt er hoogbejaarde man om u met een voetschopje tegen uw schouder te begroeten vindt u dat normaal gedrag enkel en alleen omdat een hoogbejaarde respect verdient en er met een excuus van af komt! dat dacht ik niet want u bent zich rot geschokken en wil uiteraard zoiets nooit meer meemaken en zo voelt de medewerkster dat ook.
de beelden tonen ook aan dat de man ongewenst gedrag heeft vertoont en dan kan de manager maar één besluit nemen namelijk middels een winkelverbod de werknemers een veilige werkomgeving te bieden want van medewerkers hoor je met handen of voeten af te blijven.