Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mo
mof - 14-08-2023 11:31:37
Winkels & Webshops

Klacht over dienstverlening, service dpd pakketdienst

Ja, wat ik heb meegemaakt met postnl: een bezorger die aangetekende stukken zelf aftekent en inde brievenbus deponeert. daar heb ik een klacht over ingediend, de bezorger is inderdaad aangesproken, maar kwam verhaal halen bij mij aan de deur. waarom ik niet bij hem heb geklaagd maar bij zijn baas ... gewoon onbeschoft gedrag dus! zelf de kantjes ervan aflopen en het probleem bij de ander neerleggen.

dhl presteert het zelfs (ik woon in een protiekflat van vier appartementen en heb een buitenbrievenbus) om een pakket gewoon op de openbare weg, op de stoep voor de algemene deur van onze portiekflat, achter te laten als geen van de vier bewoners thuis is. was een pakket voor mijn buurman dat ik maar naar binnen heb gebracht toen thuiskwam maar dat ook iedereen anders die op straat voorbij komt had kunnen meenemen.

vroeger was postbode een eervol beroep: verhalen over kaarten en brieven die deritg jaar onderwg waren en postbodes die in het zonnetje werden gezet wanneer ze die uiteindelijk toch nog konden bezorgen.

tegenwoordig zijn de postbestellers eerder respectloos naar de klanten dan dienstbaar.