Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

opaplop
opaplop - 15-08-2023 10:09:23
Geldzaken & Recht

Ing weg ermee!!!!

Ik snap niet dat mijn vraag niet duidelijk is. er staat toch dat ik drie passen heb, en er zijn twee keer geen pincode gekomen, of veel te laat, er mogen maar drie dagen tussen zitten, tussen de pas, en de pincode, en daar zit het probleem. en ook zijn wij samen mijn vrouw en ik bij dat servicepunt in rosmalen geweest, en die hebben nog contact gehad, met het ing kantoor, niets heeft het opgeleverd, is het nu duidelijk. mijn vermoede is, de post daar zit het hem in, die bezorgen maar de halve tijd, dus te laat voor de pas te activeren.