Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

br
brui0929 - 15-08-2023 16:40:19
Elektronica & TV

Kan de npo start/plus app eindelijk verbeterd worden?

gebruikt een utp kabel dan is er een vaste verbinding. sluit deze aan op het netwerk ingang van de tv en modem.


open instellingen op uw tv ga naar internet kies geheugen wissen.
reset het modem trek de stekker uit het stopcontact wacht 1 minuut steek de stekker opnieuw in het stopcontact.
het modem start opnieuw op. wanneer het opstarten klaar is start de app opnieuw.