Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 20-09-2023 12:52:56
Computers & Telefonie

Acer laptop bij bcc gekocht op 21 augustus 2023

de wet geeft aan dat de verkoper eerst de kans moet krijgen om, in geval van garantie, het euvel op te lossen. als dat niet kan of te duur is word het vervangen. als dat niet kan pas het geld terug. 


dat bcc een dhl punt is staat los van hun werkzaamheden. het gevaar wat u loopt dat u de garantie nu via hen laat doen is dat u straks moeite hebt om uw kapotte laptop weer terug te krijgen bij een faillissement. rechtstreeks naar de fabrikant gaan is in dit geval logisch. en dat zelf opsturen kan met een bezorgdienst die toevallig in de winkel van bcc zit. maar dat wil niet zeggen dat ook bcc deze verzending voor u in orde kan maken.

voor wat betreft de aankoopdatum, het kan ook zijn dat iemand eerder uw laptop gekocht heeft en weer ingeleverd heeft. u hebt in ieder geval uw kassabon en dat is uw bewijs.