Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 22-10-2023 16:16:12
Winkels & Webshops

Beroep op privacy

Hallo ton friederichs ,

overigens is nog steeds onduidelijk wanneer de matrassen worden geleverd nadat ik zelf met de klantenservice belde.


4.3.


wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen buiten onze verantwoordelijkheid. als de levering van het/de product(en) wordt vertraagd door een situatie waarop wij geen invloed hebben, nemen we zo snel mogelijk contact met je op om je dit te laten weten. we zullen stappen ondernemen om de gevolgen van de vertraging tot een minimum te beperken. als we dit doen, zijn we niet aansprakelijk voor vertragingen die worden veroorzaakt door de situatie, maar als er een risico is op grote vertraging, kun je contact met ons opnemen om het contract te beëindigen. je ontvangt dan een terugbetaling voor product(en) die je hebt betaald, maar niet hebt ontvangen.

4.4.


mochten goederen niet beschikbaar zijn, dan wordt een eventueel voorschot onmiddellijk terugbetaald.

emma is aangesloten bij thuiswinkel.org , u kunt daar een klacht indienen , klik op de rode regels . 

https://www.thuiswinkel.org/leden/emma-sleep/certificaat/" target="_blank">https://www.thuiswinkel.org/leden/emma-sleep/certificaat/ 

https://www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/" target="_blank">https://www.thuiswinkel.org/helpcenter/klacht-indienen/