Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Gamma montageservice meet verkeerde hor in. kan ik geld terugeisen
Ben het niet eens met eerdere commentaar. slscik het goed begrijp:
* u bestelt een produkt bij gamma.
* dat produkt is maatgebonden en
moet door een deskundige worden
ingemeten.
* gamma bepaald welk bedrijf dat gaat
doen.
* gamma bepaald kennelijk ook dat u
dat bedrijf meteen moet betalen...
dat is al vreemd en daarmee schuift
gamma haar verplichting als
verkoper en uitvoerder voor een correcte gang van zaken op u af. gamma is en blijft verantwoordelijk en ik zou geen water bij de wijn doen, gamma probeert onder haar verplichting uit te komen door het welles, nietes spelletje te spelen, heel slecht van gamma.