Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sjjoppy
sjjoppy - 26-10-2023 15:50:56
Auto & Vervoer

Ernstige problemen met thule fietsdrager

Uit de link gekopieerd:


hoe rapporteert u een garantieclaim


stuur uw product met een ingevuld claimformulier en een aankoopbewijs terug naar waar u het hebt gekocht. uw claim wordt beoordeeld en, in de meeste gevallen, door de dealer afgehandeld. als er nadere inspectie nodig is, wordt het product via uw dealer naar thule gestuurd.


stap 1: https://www.thule.com/-/media/files/thule/erow-warranty-form/tb0327_claim_form_dutchv2.pdf?rev=4f5fb451e3654d728fd024d240c46490&hash=26be09d16ddfa6bc2bb84a1c232b4020" target="_blank">vul het claimformulier in
stap 2: maak het product schoon en zoek de aankoopbon op
stap 3: breng het product samen met de bovenstaande documenten naar de dealer
stap 4: de dealer rapporteert de claim aan de thule klantenservice
stap 5: de thule klantenservice verwerkt de claim en informeert de thule dealer over de beslissing


stap 6: de dealer neemt weer contact met u op
https://www.thule.com/nl-nl/about-thule/warranty" target="_blank">https://www.thule.com/nl-nl/about-thule/warranty