Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 30-10-2023 11:28:20
Geldzaken & Recht

Pakketbezorging post.nl

Mijn reactie is toch ook dat in beginssel de verzender postnl aanspralelijk dient te stellen maar omdat het kennelijk een structureel probleem is en de bezorger zelfs niet bij u aanbelt terwijl u wel thuis bent kan het m.i. toch geen kwaad om dan toch ook actie jegens postnl te overwegen. https://www.postnl.nl/klantenservice/probleem-klacht/dien-een-klacht-in/" target="_blank">https://www.postnl.nl/klantenservice/probleem-klacht/dien-een-klacht-in/ en doe dat dan per brief, aangetekend: postnl, antwoordnummer 60417, 8900 ks leeuwarden  bij deze melding staat dat een postzegel niet nodig zou zijn maar als agezegd, verzend de brief aangetekend en dat kost dan wel geld.

heeft u een rechtsbijstandsverzekerinfg, benader de verzekeraar dan om hulp.