Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Rechten bij onveilig geleverde service
Uw rechten op zich zijn helder aangezien m.i. men bij keukenconcurrent men ernstig in gebreke blijft. edoch pakt recht hebben soms iets anders uitv dan het krijgen en is een procedure nodig om het toch te krijgen. heeft u een rechtsbijstandsverzekereing, schale die dan in. m.b.t uw wettelijke rechten zie: https://www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/#hoe%20ziet%20een%20ingebrekestelling%20eruit?" target="_blank">www.wetrecht.nl/ingebrekestelling/ en https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/
voor juridisch advies kunt u zich ook wenden tot:
- het juridisch loket, tel. 0900 - 8020 (10 cent per minuut, met een starttarief van 4,5 cent plus uw gebruikelijke belkosten, tot een maximum van 12,50 euro, zie voor meer informatie https://www.juridischloket.nl/" target="_blank">https://www.juridischloket.nl
- consuwijzer, het consumentenloket van de autoriteit consument en markt (acm), tel. 088-0707070 (nationaal tarief, bereikbaar op werkdagen van 08.30-17.30 uur, zie voor meer informatie: https://www.consuwijzer.nl/" target="_blank">https://www.consuwijzer.nlhttps://www.juridischloket.nl/voorbeeldbrieven/voorbeeldbrief-ingebrekestelling/" target="_blank">