Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

john devries
john devries - 04-12-2023 11:48:48
Geldzaken & Recht

Kpn / xs4all contact

Als de apparatuur die van de kpn gekregen hebt op 1 september werkte is de goed overstap gelukt .er kan maar 1 provider aktief zijn op je lijn . als die 22 dagen  van je rekening af getrokken kun je die storneren ,maar ik denk dat xs4all niet doet . je belt met medewerkers van een callcentrum met weinig kennis van administratieve zaken. ik denk overigens dat je tijdens het bestellen geen vinkje gezet hebt bij "moeten wij uw abonnement opzeggen"