Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Janzegt
Janzegt - 13-12-2023 10:50:11
Auto & Vervoer

Postnl

je moet klagen bij de verzender en deze heeft het keurig met je geregeld schrijf je.


 


zoals bij elk bedrijf heeft ook postnl werknemers die de kantjes er vanaf lopen.


bedenk ook dat postnl ongeveer 1 miljoen pakketjes verstuurt en als het per dag bij 5000 pakketjes fout gaat, dit een foutenpercentage is van 0,5%. wat op zich een uitstekende score is.


zo redeneren de online winkels ook. zij hebben afspraken met de vervoerders en het verlies van de pakketjes is ingecalculeerd.


mijn advies: laat het rusten.