Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

he
henk230464 - 13-12-2023 11:34:57
Auto & Vervoer

Postnl

De dienstverlening/klantenservice, is inderdaad vriendelijk gezegd, niet fantastisch.
chat, tja, als je met een medewerker chat, krijg je het gevoel alsof je op de vrijdagmiddagborrel bent, popijopi gepraat, niet echt mensen die interesse hebben.
telefonisch, tja, de gescripte antwoorden zjn zo voorspelbaar, als je app gebruikt,kun je de antwoordn voorspellen.
via de mail, onmogelijk, je kan heel ouderwets een brief schrijven, dan krjg je een antwoord  terug wel via e mail, maar waar je niet op kan antwoorden, maar wel ze, is mijn ervaring,ze  het niet fijn vinden dat je niet je telefoonnummer hebt gemaild. 
nee postnl. want ik wil op papier nietszeggende antwoorden hebben, in dit geval de elektronische papieren.
postnl. ziet klantenservice als een noodzakelijk kwaad.
helemaal berucht is de "kwaliteit" van de import van buiten de europese unie van pakjes, brievenbus of pakketten al dan niet aangetekend.
postnl. heeft het recht,,,zeggen ze, om na betaling van de invoerrechten, die je moet betalen anders wordt het pakket niet geleverd, om nog 30, ja dertig dagen het pakket vast te houden voor het bezorgd kan worden. dit komt regelmatig voor, hier spreek ik uit ervaring. of wordt zonder opgaaf van redenen,naar de afzender gerouteneerd, zonder dat ik ben geinformeerd over de invoerrechten, ligt dit aan de afzender? aan mij als ontvanger? of toch aan de "heilige" postnl.....voor alle duidelijkheid, alle andere vervoerders betalen de invoerrechten, laten je dit weten, zodat je kunt betalen, en bezorgen je pakket. geen probleem. postnl bedrijft struisvogelpolitiek, schuld alleen maar schuiven op de bezorgers heel gemakkelijk.