Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

la
lamb - 13-12-2023 19:04:19
Auto & Vervoer

Postnl

De brievenpost van postnl is verre van goed. en een klacht indienen is veelal een heel gedoe, als het al lukt. in de (op zich handige) app van postnl zie je dat er dus post geleverd gaat worden, vaak gaat het goed. maar enkele keren per jaar komt de brief niet aan. soms zie je in de app de afzender niet en dan is het zoeken geblazen. een enkele keer is de post in de verkeerde straat bezorgd op hetzelfde huisnummer als mijn adres. dan ben je afhankelijk van de ontvanger of deze de post komt brengen. de cadeaubon van de postcodeloterij is ook nooit aangekomen, contact opgenomen met de postcodeloterij, die zouden er melding van maken en hebben ons een nieuwe cadeaubon toegezonden. enkele brieven, die wel in de app stonden zijn nooit aangekomen. en de post die bij ons verkeerd wordt bezorgd, brengen wij trouw naar de goede adressen. tenzij het in andere plaats is, dan doen we het in de brievenbus met 'retour afzender'. jammer dat de professionele postbode is verdwenen....