Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 19-12-2023 14:45:42
Auto & Vervoer

Avan regio taxi niet klantvriendelijk

Als eerste: avan is niet klantonvriendelijk. het mag niet, wat u wilt.

als ex taxi chauffeur, ook met rolstoel bussen met lift zou u bij mij niet zittend in uw scoot de lift op komen. stelt u zich heel even voor wat de consequenties voor de chauffeur/bedrijf zijn als u met scoot door welke oorzaak dan ook er af valt. dit is de reden dat u niet in de scoot kan blijven zitten. niets klantonvriendelijk, het mag gewoon niet.

en om uw vraag te beantwoorden, nee, u kunt er niets aan doen.

of een eigen aangepaste auto/bus te kopen met ervaren chauffeur, als u vast in een rolstoel zit omdat zelfstandig lopen echt niet gaat gelden andere regels, zowel de passagiers als de stoelen moeten noodstop veilig en vast staan..