Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

in
inno1 - 19-12-2023 17:39:10
Auto & Vervoer

Avan regio taxi niet klantvriendelijk

Hoe hoopvol klinkt dat: het mag niet. zelf heb ik laatst een stuk gepubliceeerd waarin ik helder heb aangetoond dat "het mag niet" (volgens de wet, de regels, de rechter) veelal niet klopt. het vraagt wel een vorm van dwarsdenken - richting je klant - om dingen juist wél te doen en om persoonlijk maatwerk te kunnen regelen. want elke wet heeft uitzonderlinsgregels, maar het is natuurlijk veel gemakkelijker om te zeggen dat iets niet mag. een voorbeeld: "het mag niet volgens de avg" (de privacywet) klopt vaker niet dan wel. maar ons kabinet heeft er in een paar jaar voor gezorgd dat bijna iedereen dat slikt. net zoals de mensen die hier reageren. maar vind maar eens iemand die gewoon de kant van dienst wil zijn...

samengevat: avan is niet klantonvriendelijk (want het mag niet wat u wilt), maar beter meedenken met de klant waarom het wél zou kunnen, zou erg fijn zijn.