Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

sjjoppy
sjjoppy - 24-12-2023 13:06:54
Huishouden & Energie

Wasmachine verlengde garantie bcc

misschien toch nog een lichtpuntje.
           


            uit de link:


bedrijf failliet: hoe zit het dan met de garantie?
heb je een product gekocht bij een winkel of bedrijf dat failliet is? dan kun je bij die winkel of dat bedrijf niet meer aankloppen om het product te laten repareren. dat geldt ook als je je product wil ruilen. een bedrijf dat failliet is mag namelijk geen geld teruggeven aan de klant, omdat dat geld wordt vastgehouden door de curator. ook ruilen voor een ander product is niet mogelijk; alle producten zijn op het moment van een faillissement eveneens eigendom van de curator.
 
gaat een product binnen de garantietermijn kapot, maar is de winkel waar je het product hebt gekocht, failliet? dan heb je nog wel gewoon recht op de garantie, maar in dat geval moet je dan aankloppen bij de fabrikant van het product. de kassakoopbon van de (failliete) winkel mag dan als bewijs fungeren voor de datum dat je het product hebt gekocht.

https://id.nl/huis-en-entertainment/beeld-en-geluid/tv/garantie-hoe-zit-dat-precies-en-wat-zijn-je-rechten-bij-een-faillissement" target="_blank">https://id.nl/huis-en-entertainment/beeld-en-geluid/tv/garantie-hoe-zit-dat-precies-en-wat-zijn-je-rechten-bij-een-faillissement