Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 25-12-2023 12:43:47
Winkels & Webshops

Loofy amsterdam

Als u door een winkelstraat loopt en u ziet een afstandse winkel met een nieuw likje verf, geen naam op de deur, geen tastbare producten en geen verkoper te zien, wat doet u dan?
online is het echt niet anders. bij de algemene voorwaarden staat een adres is china. levertijd is 3+14 werkdagen. 17 werkdagen is simpelweg meer dan 3 volle weken. er word op hun site gesproken over invoerrechten, dat is niet aan de orde als de verkoper in amsterdam zou zitten. waarom daar willen kopen?

u vermoed een hoop, maar ik vermoed dat u niet gekeken hebt wie de verkoper was en gewoon blind bent gaan bestellen. zoals zo vele mensen, gezien de waarschuwingen die nagenoeg dagelijks voorbij komen. want natuurlijk ga je eerst handelen en daarna pas kijken. vandaar dat iedereen waarschuwt nadat er gekocht is. een waarschuwing die een ander niet zal behoeden om te kopen, want ook die gaat eerst kopen en daarna pas kijken. verkeerde volgorde.