Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

J.P.ten Veen
J.P.ten Veen - 10-01-2024 16:30:46
Winkels & Webshops

Ervaringen met poluno amsterdam?

Een kopie van de mailtjes die ik hun gestuurd heb





















we willen nu eindelijk wel eens zien dat de €98.91 die we in afgelopen 22 oktober al betaald hebben voor 2 coltruien bestelnummer # pnl8647 worden geretouneerd zoals in jullie voorwaarden staat dat alles kostenloos kan worden geretouneerd binnen 14 dagen. de levering zou iets langer duren ,dat kan gebeuren
na onvangst dezelfde dag nog contact met jullie gehad via mail en meteen naar postkantoor gegegaan en met track en trace verzonden voor het idiote bedrag van €20.75 dat weas op 7 november.
nou ben ik in totaal €119.61 bij ingeschoten. knap werk van jullie voor iemand die van een aow tje moet rondkomen zo te belazeren ,heb hier geen fatsoenlijk woord meer voer over!!
























hun reactie daarop, ze nemen geen eens de moeite om alles te controleren dan hadden ze geweten wat er aan de hand is met hun oplichtings praktijken tt




hallo jan ten,

helaas moeten we je helaas mededelen dat we volgens ons beleid op dit moment geen retouretiketten kunnen leveren of verzendkosten kunnen vergoeden voor internationale bestellingen.


stuur de artikelen naar het volgende adres:

adres:

1st floor, no. 68 tongyi road, zhuangshi avenue, zhenhai district
ningbo, 315000 zhejiang china

voeg het retourformulier bij het pakket en voorzie ons van de traceerbare trackinginformatie en het ontvangstbewijs bij verzending. let op: als u hier niet aan voldoet, kan de restitutie voor geretourneerde bestellingen komen te vervallen. uw medewerking wordt op prijs gesteld.

retourneer je pakket naar ons geautoriseerde magazijn in china voor restitutie. retourzendingen die ergens anders naartoe worden gestuurd, komen niet in aanmerking voor restitutie.

houd er rekening mee dat we de restitutie alleen kunnen verwerken als het pakket is afgeleverd bij ons retouradres.

we hebben echter een alternatieve optie: na overleg met mijn manager willen we een gedeeltelijke terugbetaling van 20% van de totale waarde van je bestelling doen als compensatie als terugsturen voor jou niet haalbaar is. dit betekent dat je de bestelling kunt houden of cadeau kunt doen.

laat ons weten wat je ervan vindt. als je akkoord gaat met deze oplossing, verwerken we het tegoed onmiddellijk. als je er toch de voorkeur aan geeft om de bestelling te retourneren, volg dan de instructies hierboven.

met vriendelijke groeten,

dana

klantenservice & support
support@poluno.com