Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Pe
Penghi - 15-01-2024 11:49:37
Elektronica & TV

Tv aansluitingen zonder kabels bij ziggo

Ik wil iedereen adviseren niet over te gaan naar odido. ik heb alleen maar ellende gehad. vanaf het begin vielen tv en internet steeds uit. omdat ik jarenlang in het buitenland heb gewoond, heb ik alle ontwikkelingen in nederland niet bij kunnen houden en wist bv niet de namen van de gebruikte apparatuur. ook lastig om in een snel tempo te leren als je 79 jaar bent. elke week kwam wel één van de kinderen naar mij toe om odido te bellen. dan moesten steeds weer ander handelingen verricht worden. zelfs moest er een snoer dwars door mijn kamer naar de tv geleid worden, lekker handig om over te struikelen!! jaja, draadloze verbinding, niet dus. ook dát hielp niet. elke keer vroegen we om ondersteuning van de technische dienst. toen we die na ruim 3 maanden ellende nóg niet kregen, heb ik ziggo ingeschakeld, al mijn buren hebben die nl. zonder problemen. alle apparatuur van odido zit nu in een doos. met ziggo werkt alles prima. ik heb odido gevraagd -telefonisch en ook schriftelijk- het contract te verbreken wegens het leveren van wanprestaties. ik betaal trouw en krijg er niets voor terug. maar nee hoor, ik zit er aan vast en moet een heel jaar betalen van mijn kleine inkomen, terwijl odido absoluut in gebreke is gebleven. ik kan helaas geen advocaat betalen, anders had ik de zaak graag voor het gerecht willen brengen. en als je dan elke dag hun dure advertenties overal ziet, dan wordt de vieze smaak alleen maar groter.