Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Ja
JanvV - 31-01-2024 14:53:20
Auto & Vervoer

Citroen c4 2022, kachelmotor defect

klantenservice 19 januari al gebeld. sprak ik iemand die zegt een notitie te maken maar niet vraagt naar mijn naam, telefoonnummer en kenteken wagen. een week later inderdaad via het citroen portal een klacht aangemaakt, acht werkdagen later nog steeds geen reactie. mijn dealer (prima dealer) moet het inderdaad regelen met de importeur maar mijn klacht gaat erover dat die importeur blijkbaar geen onderdelen op voorraad heeft van een courante auto. dank voor jullie reacties.