Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 06-02-2024 11:53:24
Huishouden & Energie

Telwerk1 van mijn stroommeter geeft dezelfde stand aan als in januari

Hallo dirk23 , 

waarom registreert mijn dubbeltariefmeter op èèn telwerk ? 

heeft u een contract voor dubbeltarief bij uw energieleverancier?

sinds 1 juli 2021 is gebruikmaken van dubbeltarief alleen nog mogelijk met een slimme meter. de traditionele en niet-slimme digitale meters ontvangen namelijk geen signaal om van tarief te wisselen. de traditionele en niet slimme digitale meters registreren uw verbruik dan op 1 telwerk. 

bron : liander.nl 

lees ook hier , 

https://www.pricewise.nl/blog/dubbel-tarief-verdwijnt/#:~:text=vanaf%201%20juli%202021%20gaan,techniek%20is%20verouderd%20en%20kostbaar." target="_blank">https://www.pricewise.nl/blog/dubbel-tarief-verdwijnt/#:~:text=vanaf%201%20juli%202021%20gaan,techniek%20is%20verouderd%20en%20kostbaar.