Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ro
ronny530 - 17-02-2024 11:22:15
Geldzaken & Recht

Hoe krijg je je rechtmatige geld van abn-amro.

In zekere zin heeft u zelf de afhandeling van de compensatie gefrustreerd omdat u de rekening voortijdig heeft opgeheven.
u heeft wel een nieuw rekeningnummer kenbaar gemaakt maar die is alleen van toepassing op lopende afschrijvingen van uw toen nog betaalrekening en wordt dus niet automatisch in het compensatie dossier aangepast naar het nieuwe rekeningnummer uit de screenshot blijkt dat ook want als uw rekening opgeheven is loopt de betaling vertraging op.
na veel gesteggel is dat uiteindelijk wel gelukt en heeft de bank het bedrag naar uw nieuwe betaalrekening overgemaakt maar de datum van overmaken hoeft niet de betaaldatum te zijn want uw nieuwe bank kan een verwerkingsdatum van 3 tot 5 werkdagen hanteren.
u neemt aan dat vele andere klanten de rekening opgezegt hebben maar bewijzen kunt u dat niet dus is het meer een aanname dan werkelijkheid.