Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Janzegt
Janzegt - 21-02-2024 13:40:19
Winkels & Webshops

Plus supermarkt

Enige tijd terug was een soortgelijk iets bij jumbo. kon wel gewoon de klantenpas in de jumbo app scannen, maar kon het account niet benaderen. ik heb contact gezocht met jumbo en daar kreeg ik te horen dat ze niets konden doen. de klantenservice van de winkel kon ook niets doen, maar die vertelde me wel dat het leek dat accounts stapsgewijs werden overgezet. en idd, na ca 3 weken kon ik weer in mijn account en de complete historie was ook weer up-to-date. misschien speelt hetzelfde ook bij plus.