Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rj
rjw - 23-02-2024 11:27:00
Computers & Telefonie

Kpn monteur

"na wachten krijg ik een kort antwoord, u hebt niet gebeld maar via internet een monteur besteld dus u moet gewoon betalen. belachelijk natuurlijk! overal staat dat ik niet hoef te betalen!
ik heb gezegd dat ik het er niet mee eens ben maar de jongen aan de telefoon zegt ja dit zegt mij collega ik kan er niks aan doen."

wat stond er in de documentatie omtrent de levering? dat je een gratis monteur ook via internet kon aanvragen? ik kan me voorstellen dat er verschillende processen zijn voor monteursactiviteiten voor nieuwe aansluitingen of puur operationele activiteiten. voor aansluiten zou ondersteuning via telefoon ook al goed kunnen zijn (veruit de meeste installatieproblemen kunnen zo worden opgelost). misschien in jouw specifieke geval niet, maar dan zal de conclusie in het gesprek zijn dat er een monteur moet komen.