Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

heremietkreeft
heremietkreeft - 24-02-2024 10:42:51
Computers & Telefonie

Kpn monteur

Toch eerst een vraag: u gaf aan via internet een monteur te hebben besteld en dat kan merkwaardig zijn. was het dan wel een monteur van kpn? u stelt echter wel dat u een bon heeft van de monteur waaro staat dat het gratis is. indien het inderdaad een kpn monteur was  is dit zeer merkwaardig en ook fout. en dat gebeurt wel eens vaker bij kpn. zo had ik zelf de ervaring dat ruim een jaar geleden kpn een glasvezelverbinding maakte in mijn woning hetgeen reden was om over te stappen naar kpn. de aansluiting bleek echter niet te werken. ontving materiaal voor koperaansluiting van de monteur. iveel klachten ingediend en aanvankelijk de reactie: bekend, er wordt aan gewerkt. na ongeveer een jaar na het veelvuldiger hebben van storingen via mijn koperaansluiting opnieuw contact opgenomen via zowel 1200 als ook de reeds aan mij bekende nummers en e-mail adressen van netwerkbeheer de zeer opvallende reactie dat aansluiten niet mogelijk zou zijn. ik zou in hoogbouw wonen (beslist niet) en naast mijn woning zou geen ruimte zijn voor een hoogwerker. na weer bellen, indringerder en nu kennelijk wel medewerkers aan de telefoon krijgend die doorhadden dat er werkelijk iets goed fout ging kreeg ik de melding dat men mij nu het glasvezelinstallatiepakket zou zenden (het daarvoor geschikte modem had ik al sedert de koperaansluiting). daarbij werd aangegeven  dat ik waarschinlijk geen monteur nodig zou hebben. omdat ik na een ruim een jaar soubatten een en ander toch niet vertrouwde heb ik aangedrongen op toch een monteur en die kwam ook keurig volgens daarna gemaakte afspraak. en  .... alles bleek vlekkeloos te werken. ik ontving excuses m.b.t. de eerder gemldde volstrekt foutieve info m.b.t. eerdere melldingen zoals die m.b.t. de hoogwerker + ook een tegemoetking inzake extra's.

het kan dus goed fout gaan bij kpn (zoals ook al eens aan de orde bij radar) maar men weet het dan wel ook goed te corrigeren. 

zoals duidelijk aangegeven bij het bestellen: de monteur is gratis en daar heeft men zich ook aan te houden! u kreeg al andere aanwijzingen om dat 'te vorderen'. ik heb zelf een en ander opgelost weten te krijgen via toch indringende telefoongesprekken en laten doorverbinden met de juiste afdelingen. in uw geval toch ook netwerkbekeer res. maken van terugbelafspraken. wel aldus een kwestie van lang geduld en volhouden. (helaas)