Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ne
neodutchio - 26-02-2024 13:27:53
Winkels & Webshops

C&a retouren

Ik mag aannemen dat u wel weet wat uw man wel of niet draagt. hoe vaak is het voorgekomem dat u naar c&a ging en op een later moment weer terug ging om het terug te brengen?
hooguit de maat zou een probleem kunnen zijn, maar om te ruilen is er geen discussie.

u mag het klantonvriendelijk noemen, maar hoe ver zou een verkoper moeten gaan? u kunt gewoon online kopen, hoeft de deur niet uit, word bij u thuis geleverd en kunt u na het passen ook gewoon weer terugsturen. u kiest er nu zelf voor om naar een filiaal te gaan die wettelijk gezien helemaal geen verplichtingen heeft. en zo vreemd is dit niet, er zijn zat winkels waar er zelfs helemaal niets terug mag, waar de klant een tegoedbon krijgt of waar er een percentage word ingehouden bij retour brengen.