Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

mahadma
mahadma - 26-02-2024 13:36:07
Winkels & Webshops

C&a retouren

Bij winkelverkoop kunt u passen, dat gaat in geval van uw man helaas niet.

de reden dat er een kadobon wordt gegeven na retour internet aankoop is dat er inpak en verzendkosten worden gemaakt en er een groot percentage retour komt. beide handelingen kosten geld, energie en moeite, immers de administratie en de retour moet worden bijgewerkt. omdat velen dit doen heeft onder andere deze verkoper dus wel kosten en geen baten. want al die kosten moeten gratis zijn voor de klant, dus kadobon retour, zo worden de kosten meer in de hand gehouden. met retour winkel aankopen zijn er ook weer handelingen. en moet er of terugpinnen of cash betaald worden en dat kost ook tijd en administratieve rompslomp. voor niets. in de usa is het gangbaar , vooral voor feestdagen en er na weer gedragen retour. c en a wil toch graag blijven bestaan. e