Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Dr
DraSon - 09-03-2024 12:03:44
Geldzaken & Recht

Hoe krijg je je rechtmatige geld van abn-amro.

Ook wij zijn al sinds november 2023 aan het wachten op ons geld. we ontvingen ons aanbod per post (waarom per post en niet digitaal??) en hebben die op de dag van ontvangst getekend en geretourneerd.
we zijn nu 3,5 maand en 2 telefoontjes verder. abn amro dekt zich in door op de site te vermelden dat er een achterstand in beoordeling en uitbetaling is. maar alle bedragen waren al tot op de cent uitgerekend en abn amro hoeft alleen een korte controle te doen op volledigheid en juistheid van onze acceptatie. naar ons gevoel zit er een bewuste vertraging én onverschilligheid van abn amro in. ee hebben al diverse telerrustellende ervaringen met deze bank gehad. het is een schande hoe abn amro met haar klanten omgaat. wij gaan over op een offiële klacht (bij zowel abn amro als bij kifid).