Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

rj
rjw - 17-03-2024 12:56:38
Elektronica & TV

Neato robotstofzuiger gekocht bij albert heijn, binnen garantie onbruikbaar. wie is er verantwoordelijk?

Zoals gezegd moet je bij ah zijn. echter, die kunnen dit probleem niet oplossen omdat hun levernancier niet meer bestaat. aangezien het apparaat zelf nog wel functioneert zal je eerst moeten bepalen wat de waarde is van de app-functionaliteit t.o.v. verkoopprijs. dat deel (minus afschrijving) zouden ze kunnen vergoeden. ik heb de handleiding van de d8 bekeken en een groot deel van de features die de app biedt zijn "nice to haves", geen essentiele zaken die nodig zijn om te kunnen stofzuigen. de vergoeding voor dit gemis zal dan eerder een aantal euro's dan tientallen euro's zijn.