Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

ka
kaartendraak - 25-03-2024 13:27:05
Winkels & Webshops

Kan ik door albert heijn personeel verplicht worden hun werk te doen?

Ook de ah waar ik altijd kwam verplicht de klant nu, ja werkelijk verplicht! de klant om er gebruik van te maken, want ze hebben sinds kort ook 1 of 2 staan waar je contant kan betalen. er wordt totaal geen rekening gehouden met mensen die bepaalde mentale problemen hebben, ouderen enz die er gewoon niet mee om kunnen gaan en bij elk bezoek hulp moeten hebben. ik wil niet elke keer hulp. heb la 2x moeten 'stennis' maken om een kassa geopend te krijgen. kreeg de laatste keer de smoes dat ze ander op hun kop krijgen van 'boven', de baas dus. dus maw, ze verplichten het je echt. en dat kan gewoon niet, ook niet als je cash wil betalen. ik dreigde toen mijn boodschappen te laten staan, toen opende ze toch maar de kassa en wat zie ik, ineens staan er 4-5 mensen achter mij die ook niet bij de zelfscan willen .ik denk dan bij mezelf "mensen, trek je kop ook eens open!" heb hier ook al 2x een klacht bij hoofdkantoor over ingediend, doen ze natuurlijk niks mee en je hoort er nooit wat van.

de ah waar ik nu kom(dichterbij)gaat binnenkort ook verbouwen en ja hoor, ook zelfscan..........ik vroeg aan de kassiere "gaan jullie de mensen het ook verplichten om er gebruik van te maken?"
ze zegt: "nee hoor, er zullen sowieso altijd 2 kassa's open blijven, vooral voor de ouderen. ik hoor het wel vaker, maar je kan de kassa's niet helemaal sluiten"
"nou, ik hoop het dan maar" was mijn antwoord.

ergens hoop ik van harte dat degeen die dit de klant verplicht zelf ooit ook iets gaat mankeren zodat ze er niet meer mee om kunnen gaan, dan weten ze wat ze de mensen aandoen, zowel jongeren als ouderen. zeiden mijn ouders ook toen ze met rollator kwamen te lopen en later mijn vader met scootmobiel als ze ergens in de winkel weer niet langs konden.