Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

Re
Rechtvaardigheid - 29-03-2024 15:59:59
Vrije tijd & Tuin

Vriendenloterij stoppen lukt niet

Dit is al jarenlang van toepassing. helaas heb ik heel veel tijd moeten spanderen om deze vriendenloterij op te zeggen. uiteindelijk heb ik mijn automatische betaling stopgezet. daarna kwamen er divere dreigementen dat er een incassobureau zou worden ingeschakeld.blijkbaar was men wel zo wijs, om dit niet te doen. ook de 1e gratis maand was in de praktijk niet haalbaar. het excuus was dat deze aanbieding tijdelijk zou zijn. maar wel in de reklame op t.v. werd deze 1e gratis maand toen nog steeds aangeboden. telefonische opzegging gaat gepaard, met lange wachttijden, gebruik van andere communicatie middelen werkt ook niet, hierop wordt niet gerageerd. 
merkwaardig is, dat ik  in het  verleden zeker 8 jaar lang via mijn postcode meespeelde. slechts eenmaal won ik f 20,-- . na opzegging, kreeg ik 4 maanden later het bericht dat ik een prijs gewonnen had. ik mocht iets uitzoeken en mijn keuze was een leesboek. deze heb ik ontvangen, heb ze bedankt hiervoor. speelde niet mee, maar kreeg toch een prijs ?